Jesteśmy zdania, że każda nowa informacja dotycząca GTA V na PC jest cenna – przybliża nas do pewności, że taka wersja będzie. Chociaż wszystkie ślady i dowody które są znajdowane nie dają odpowiedzi na pytanie KIEDY to jednak dają pewne poczucie, że zdecydowanie warto czekać, bo jest na co 🙂
Wczoraj tj. 23 września na serwisie Reddit użytkownik Hal_Nein_Thousand udostępnił fragmenty kodów pliku .XML GTA V z gry przeznaczonej na PS3, w którym m.in. poniższe wiersze:
[toggle title=”Kod XML” state=”open” ]985459 – PC – [PT][PB] Crash – > game_win32_beta_dx11.exe!strRequest::Release() Line 47 + 0xf bytes C++ 614622 – [LB][PT][LDS][DX11] Blooms too much on smog weather setting. 632447 – [PC] All the phones are very dark and hard to read 496009 – [PC] Debug picker seems to be non-functional (no x64 prebuild cover) – Boot checks completed only. Base AudioCL#s: Playstation 3 and XBOX: 3772801; PC CL 3773483[/toggle]
Jak czytamy na stronie Idigitaltimes.com, która również pisze na ten temat nowe GTA może mieć wymagania podobne do Max Payne 3, ponad to będzie wspierać 64-bitowe pamięci, DirectX11 i tekstury 2K.
Póki co pozostaje nam dalej śledzić rozwój wydarzeń.
Dowodów jest mnóstwo, czyli wyjść wyjdzie 🙂
fajna gra
Hahaha padłem
tak masz racje 😀
game_win32_beta_dx11.exe – hahaha dobry żart, to jakaś wymyślona nazwa pliku.